Wysyłka

Darmowa wysyłka - przy zakupach powyżej 290 zł!

 

W przypadku darmowej wysyłki zastrzegamy sobie możliwość wyboru sposobu dostawy - Poczta Polska priorytet lub kurier UPS. 

 

Kurier GLS

Gls po przedpłacie - 16 zł

Gls pobranie - 21 zł  

 

Paczkomaty Inpost

Paczkomat Inpost po przedpłacie: 16 zł

Przesyłki Inpost obsługiwane są wyłącznie na terenie Polski.

 

Wysyłki zagraniczne

Do krajów UE koszt wysyłki 45 zł (GLS), koszty mogą wzrosnąć w zależności od kraju.

Do krajów UE takich jak: Irlandia,Francja,Szwajcaria,Szwecja,Estonia,Finlandia,Grecja,Hiszpania,Rumunia koszt wysyłki 80zł ( GLS).

Przesyłki do krajów spoza UE - koszt wysyłki ustalamy induwidualnie.

  

Odbiór osobisty

Prosimy o kontakt po złożeniu zamówienia w celu ustalenia szczegółów. Exclusivelashes jest sklepem interetowym. Ze względu na brak siedziby stacjonarnej, pod wskazanym adresem jedynie odbierają Pańswo zakupiony towar.

 

Czas realizacji zamówienia

Zamówienia złożone w godzinach popołudniowych wysyłane są następnego dnia, wcześniejsze (do godz. 12) przeważnie tego samego dnia.

 

Reklamacje z tytułu rękojmi:

Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@exclusivelashes.pl lub pisemnie na adres: Chlebowa 19/2, 71-006 Szczecin.

W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: Chlebowa 19/2, 71-006 Szczecin. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.

 

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@exclusivelashes.pl.

W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.

Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl