Darmowa wysyłka - przy zakupach powyżej 290 zł!
W przypadku darmowej wysyłki zastrzegamy sobie możliwość wyboru sposobu dostawy - Poczta Polska priorytet lub kurier GLS.
Kurier GLS
Gls po przedpłacie - 16 zł
Gls pobranie - 21 zł
Paczkomaty Inpost
Paczkomat Inpost po przedpłacie: 16 zł
Przesyłki Inpost obsługiwane są wyłącznie na terenie Polski.
ORLEN Paczka
Wysyłki zagraniczne
Do krajów UE koszt wysyłki 45 zł (GLS), koszty mogą wzrosnąć w zależności od kraju.
Do krajów UE takich jak: Irlandia,Francja,Szwajcaria,Szwecja,Estonia,Finlandia,Grecja,Hiszpania,Rumunia koszt wysyłki 80zł ( GLS).
Przesyłki do krajów spoza UE - koszt wysyłki ustalamy induwidualnie.
Odbiór osobisty
Prosimy o kontakt po złożeniu zamówienia w celu ustalenia szczegółów. Exclusivelashes jest sklepem interetowym. Ze względu na brak siedziby stacjonarnej, pod wskazanym adresem jedynie odbierają Pańswo zakupiony towar.
Czas realizacji zamówienia
Zamówienia złożone w godzinach popołudniowych wysyłane są następnego dnia, wcześniejsze (do godz. 12) przeważnie tego samego dnia.
Reklamacje z tytułu rękojmi:
Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@exclusivelashes.pl lub pisemnie na adres: Lednicka 6d/4, 71-006 Szczecin.
W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: Lednicka 6d/4, 71-006 Szczecin. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@exclusivelashes.pl.
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.